Brynäsgubbe: Varför nämner du inte målet som domaren gav Brynäs? Det nämnde inte tränaren eran heller. Dålig förlorare kanske är nått som alla kring Brynäs är per automatik.
Jåkkinen: Cross-checkingen som föranledde att Pilö tappar hjälmen och tvingas åka och byta som "ger" Brynäs det numerära överläget framför Juel som inte har en chans att rädda läget är ju en sån uppenbar domartavla att man häpnar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer