1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797421

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det här har pågått i flera år, lyft blicken. Knappast denna enskilda händelse som har gjort att vi kommit hit idag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Men gå på årsmöten och rösta eller skriv motioner.
Men detta vansinnesdrev mot föreningen är pinsamt!
Har detta blivit ett kollektivt trollkonto på 24 timmar?

För att föreningen klantat sig en aning!

Har ngn dött?

Har man flyttat arenan till Sundsvall?

Nä, man var lite snabb och otänksam när man förklarade att man inte står bakom hatramsor.
Vilket man såklart inte ska och kan göra som förening!

Men ge er nu!! Hur kränkta kan ni vara????

Jag vill aldrig läsa ett ont ord om fejans timråkonton mer. Detta är 7 resor värre.

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Börjar bli mycket på Backlund nu, kanske läge att specifikt rikta den massiva kritiken mot just honom och i övrigt inte försöka göra allt i sin makt för att hämnas klubben genom diverse sabotage

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Kan du skicka mig ett DM med ditt telefonnummer

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer