1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797458

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Ja, förmodligen. Jag har såklart ingen insyn i vem som gjort vad och med vilka motiv.

Det jag däremot vet är att hela hockey-Sverige skäms å era (supportrarnas) vägnar och det tror jag inte är någon underdrift sett till reaktioner i cyberrymden och jag förstår upprorstillståndet hos många här inne.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: Flertalet välkända journalister tycker Timrås ledning är totalt dömma i hövvet, hela Sveriges hockeysupportrar skrattar åt oss. Men äsch då, nu överdriver bara våra supportergrupperingar allt, klart man ska låta alla pissa oss rätt i ansiktet bara!

Och som många här inne fortfarande inte förstår, det här handlar om väldigt mycket mer än en enskild liten händelse.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer