SuneMangs: Flertalet välkända journalister tycker Timrås ledning är totalt dömma i hövvet, hela Sveriges hockeysupportrar skrattar åt oss. Men äsch då, nu överdriver bara våra supportergrupperingar allt, klart man ska låta alla pissa oss rätt i ansiktet bara!
Och som många här inne fortfarande inte förstår, det här handlar om väldigt mycket mer än en enskild liten händelse.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och som många här inne fortfarande inte förstår, det här handlar om väldigt mycket mer än en enskild liten händelse.