1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797528

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: jag tror du slår skallen på spiken med den analysen! Tror inte för en sekund att detta är riktat mot klacken, men ursäkten blev klumpig och hela grejen är hanterad otroligt dåligt.

Visst vi behöver få bättre kommunikation från styrelsen, men Att bojkotta känns som att alla överreagerar på ren skit , där styrelsen gör en höna av en fjäder håller supportrarna på att göra exakt samma sak.

Kom igen nu lägger vi detta bakom oss och njuter av denna säsong, tror vi har något bra på G!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Aljd:
Det framgår faktiskt med all önskvärd tydlighet att ursäkten inte uttalar sig om supportrarnas agerande, utan endast spelarna.

Det ändrar dock inte på något sätt att hela situationen i sig är ett angrepp på klubbens supporterkultur.

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Rinse and repeat, om ett år (max) briserar nästa skit och då blir det samma visa igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer