1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797704

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Men samma här. Varje vinter, man ba.. varför?!?!😨😠

Snön borde gå att få kompensera bort. Ge mig hellre minus 35°. #älskakyla🤘👌🤘

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nu tittar vi framåt mot dagens match. 3 viktiga poäng på spel. Växjö indraget i bottenskiktet. Vid förlust blir deras situation ännu sämre. De kommer att slåss med näbbar och klor för att ta 3p idag. Hoppas vår motivation är lika stor som mot Brynäs och Modo och att vi spelar på samma sätt. Har dock en känsla att det kan bli lite annorlunda när Dahlen kommer tillbaka. Inte enbart pga honom men kedjorna förändras.

Vad gäller den pågående vendetta mot Backlund så tycker jag som sagt att den kan tas mer privat och inte i här i forumet. Det förstör mer än vad det hjälper.

Kom och stötta laget ikväll om ni kan! Stanna bara hemma om snön hindrar er av någon anledning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.