Sen måste vi väl snacka lite domare också....hur kan det vara ok att trycka till EP långt efter pucken kommit lös i situationen innan McLaughlin stolpskott i övertiden?
erathoo: Domaren ser hela situationen och bara står och ”vinkar upp” EP när han blir nertacklad och fasthållen. Sjukt feg domare att inte våga blåsa, det är i princip en frilägesutvisning, Växjö får enorm fördel. Inte för att jag tror att vi hade hunnit göra mål på 20 sekunder men principmässigt är helt åt helvete.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.