Jåkkinen: Verkligen. Den här klubben har gjort bort sig för sista gången, hela ledningen måste bort med omedelbar verkan. Det är mitt krav innan jag sätter min fot där igen. Innala, Backlund mfl ska ut på isen, inför klacken, och be om ursäkt. De ska därefter, tillsammans med Walli och klacken, sjunga "Vi hatar Modo". Sedan ska en ursäkt för hela föreningens pinsamma försök att vara en SHL-klubb formuleras. Först därefter kan jag överväga att häva min bojkott.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer