1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2799799

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Verkligen. Den här klubben har gjort bort sig för sista gången, hela ledningen måste bort med omedelbar verkan. Det är mitt krav innan jag sätter min fot där igen. Innala, Backlund mfl ska ut på isen, inför klacken, och be om ursäkt. De ska därefter, tillsammans med Walli och klacken, sjunga "Vi hatar Modo". Sedan ska en ursäkt för hela föreningens pinsamma försök att vara en SHL-klubb formuleras. Först därefter kan jag överväga att häva min bojkott.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag hoppas att du är ironisk med dina inlägg idag.

Matchdag! Hoppas på en bättre match och mer energi än den senast. Annars förlorar vi. HV är bra nu.

JJ lär stå.

Sv: Apropå nånting...
Såg denna på X, han är hyfsat viktig Hållander.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer