1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2800050

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Nytt pressmeddelande från Backlund:

I samband med förlusten i förrgår mot Växjö skapades en dyster och tryckt stämning i omklädningsrummet. Vi är otroligt tacksamma för det stöd som coacherna ger laget och den energi som skapas under matcherna.
Samtidigt vill vi uttrycka förståelse för att vissa kan ha tagit illa vid sig av det som hände under coachningen i första periodpausen. Vi beklagar om någon känt sig sårad och vi vill tydligt understryka att Timrå IK alltid arbetar för en inkluderande och respektfull miljö där alla känner sig välkomna.

Vi ser detta som en viktig möjlighet att tillsammans med alla i föreningen – spelare, coacher och medarbetare – reflektera över hur vi kan säkerställa att vår matchcoachning alltid speglar den positiva anda som Timrå IK står för. Vi uppskattar ert engagemang och ser fram emot att fortsätta skapa fantastiska upplevelser tillsammans.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Hahaha, äntligen fick man skratta igen i detta forum! :-)
Tack!

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: säg att detta är ironi. I dessa tider kan allt hända.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer