+ 4
Inlägg: 2801919
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
puffe: Det är ju det här marginalsupportern och sponsorn inte fattar, det finns väl för fan ingen av oss som hatar er ”på riktigt”. Visst kan vi skämta om inavel etc, men det är ju igenkänningshumor.
När jag var i USA på amerikansk fotboll fick jag lära mig uttrycket ”Hate the team, not the fans.” Jag dricker gärna öl med folk i Modotröja så länge de kan ta en pik och inte vill slå mig på käften.
När jag var i USA på amerikansk fotboll fick jag lära mig uttrycket ”Hate the team, not the fans.” Jag dricker gärna öl med folk i Modotröja så länge de kan ta en pik och inte vill slå mig på käften.
+ 13
Det är inte alla som kan hantera det så bra klyktattare emellan, så ville bara tillägga det i min nekrolog. Dessutom 9 år sedan idag som David Bowie dog. Men det är en annan sak.