+ 1
Inlägg: 2804162
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vet någon varför vi inte är med i diskussionerna för Borgman? Är han för dyr helt enkelt eller har vi redan fått ett nej? Sitter och läser på Aftonbladet om alla möjliga destinationer; Färjestad, Skellefteå, Hv71, Djurgården (om de går upp), men vi nämns inte. Schweiz lär vara nr 1 på önskelistan men om det blir tal om SHL förstår jag inte varför vi inte blandar oss in i diskussionerna. Om det är svårt/omöjligt att släppa Tim Erixon pga kontraktet hade jag ändå släppt de övriga backarna med utgående kontrakt (Eronen, Näkyvä och Melander) för att bilda ett starkt backpar i Borgman-Hardegård.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har dock delat med en vän son hejar på AIK. Så våra matcher krockar inte. Så 150 kr var har vi pröjsat. 😁
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Timrås 4 kommande matcher är alltså:
TIK - MIF
LHC - TIK
TIK - FHC
LHF - TIK
4 raka så är vi på plats 3 i Tabellen, eller högre!
Nemas problemas!
TIK - MIF
LHC - TIK
TIK - FHC
LHF - TIK
4 raka så är vi på plats 3 i Tabellen, eller högre!
Nemas problemas!
+ 2
Kollar jag på Tele2 hemsidan (min leverantör) så måste man skaffa:
TV4 Sport Max
549 kr/mån
Priset gäller i 12 mån
Därefter 599 kr/mån, Bindningstid 12 mån
Erbjudandet gäller befintliga tv-kunder
Det jag vill ha är enbart Timrås matcher och för detta är jag beredd att betala 199 kr/mån UTAN bindningstid. Alternativt att man köper hela säsongen i nån klumpsumma.