Synct: Samtidigt, han har visat att han kan förändra till det bättre även om man bortser från hemvändare, söner och Jonte. Tror han var väldigt divande att få hit Jokinen och backrockaden för 2 år sedan t ex.
Rico01: Ja helt klart. Förutom Hållander(han hade ju kommit hem oavsett) Så är Jokinen nog Kimmos bästa värvning! Också något som kan komma att förändra hela kulturen och slagkraften i klubben och att få oss att lyckas med att ta nästa steg!
Forza ikväll nu, för höge farao! Hög tid för stjärnorna att ställa sig i linje (vilket väl för övrigt händer rätt snart i den rymd som inte är hockeyrymden).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer