Rico01: Ja helt klart. Förutom Hållander(han hade ju kommit hem oavsett) Så är Jokinen nog Kimmos bästa värvning! Också något som kan komma att förändra hela kulturen och slagkraften i klubben och att få oss att lyckas med att ta nästa steg!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så är Jokinen nog Kimmos bästa värvning!
Också något som kan komma att förändra hela kulturen och slagkraften i klubben och att få oss att lyckas med att ta nästa steg!