1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2805706

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Frågan är hur vi hjälper modo att åka ur..!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tillhör skaran som är övertygad om att Timrå IK mår bra av att rivalen MoDo spelar i samma serie och ser gärna att de klarar sig kvar.

Förutom två utsålda matcher hemma bidrar det till att höja ishockeytemperaturen.

Alternativet är ju att ett till lag söderifrån etablerar sig. Timrå gynnas varken långa bortaresor till Linköping, Växjö eller Örebro, lag som inte heller har något bortafölje.

Den allsvenska konstanten Björklöven behövs inte heller i SHL.

Hoppas att Timrå vinner mot Linköping samtidigt som MoDo städar av formtoppade Örebro i nästa omgång.

Sv: Apropå nånting...
Nya formationerna var väl det bästa med gårdagen ändå. Dags vi spelar ihop dessa nu inför kommande slutspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...