vonDöbeln: Håller med och sen önskar jag också att våra supporter-talibaner i fortsättningen inte tolkar allt som kommer från föreningen på samma sätt som djävulen läser bibeln.
Kan vi få be om lite arbetsro i Timrå IK framöver och låta de sportsliga ligga i första-, andra- och tredjerummet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan vi få be om lite arbetsro i Timrå IK framöver och låta de sportsliga ligga i första-, andra- och tredjerummet.