Rip Kirby: Modomatchen var en skänk från ovan till modo enligt dem som såg matchen. LHC(och modo) var urusla. Det var öppna spjäll från båda håll. Rena j-18 matchen. Inget att dra ngr växlar av. Antar att LHC haft samtal kring den matchen och kmr taggade till tänderna idag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det var öppna spjäll från båda håll. Rena j-18 matchen.
Inget att dra ngr växlar av. Antar att LHC haft samtal kring den matchen och kmr taggade till tänderna idag.
Det känns lite så där.....oroande i magen...