Kan vi bara en gång för alla enas om att LHC är vidrighetens högborg? Det utan konkurrens äckligaste laget, långt äckligare än Modo, Örebro, Växjö och andra bespottade lag härinne
mikenomad: Jag är enig så in i helvete. Vid 1-0 blev jag så fruktansvärt MISSNÖJD och fattade att det inte spelar nån roll att Ante står i båset. Jag hatar MoDo med ett leende, men hatar LHC utan ansiktsuttryck.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...