Tror hockeygudarna jämnade ut det för Timrå ikväll. Tidigare matcher har Timrå haft väldigt bra utdelning. Skott från ytterkant från Päjäärvi som går in. Typ sådana. Idag var det tvärtom. Öppet mål och missar puck. Studsar fel. Dahlén skjuter över 9/10 gånger. Nä glöm denna match och fortsätt på samma spår.
Och LHC är fortfarande ett krislag. Spelar uruselt men vinner ändå. Har fortfarande inte ändrat sitt spel så de spelar bättre. Kommer spela kval i år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...