Tror hockeygudarna jämnade ut det för Timrå ikväll. Tidigare matcher har Timrå haft väldigt bra utdelning. Skott från ytterkant från Päjäärvi som går in. Typ sådana. Idag var det tvärtom. Öppet mål och missar puck. Studsar fel. Dahlén skjuter över 9/10 gånger. Nä glöm denna match och fortsätt på samma spår.
Och LHC är fortfarande ett krislag. Spelar uruselt men vinner ändå. Har fortfarande inte ändrat sitt spel så de spelar bättre. Kommer spela kval i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och LHC är fortfarande ett krislag. Spelar uruselt men vinner ändå. Har fortfarande inte ändrat sitt spel så de spelar bättre. Kommer spela kval i år.