1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814913

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
MEN SKJUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Det är så jävla irriterande att då vi vinner vinner vi med 5 mål men sen kan vi vara helt okapabla att göra ens ett skitmål i flera matcher i rad.

Kan va vara lite jävla jämna eller? Och framförallt, kan vi låta bli att bli nollade hela jävla tiden?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Rico01: Jag är förbannad. Vi är sämst nu. Skulle få stryk av Bofors mfl

Ger nästan upp säsongen. Gråten är nära

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Fy faan vilket patetiskt PP........in med Lundmark o Eriksson. Förstakedjorna suger.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Rico01: 5 mot 3 är ju bara att bomba med skott!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer