1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814949

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Det är så jävla irriterande att då vi vinner vinner vi med 5 mål men sen kan vi vara helt okapabla att göra ens ett skitmål i flera matcher i rad.

Kan va vara lite jävla jämna eller? Och framförallt, kan vi låta bli att bli nollade hela jävla tiden?

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
HERREGUD vi ha int gjort mål på 116 minuter senn Kappans 2-0 4.20 in i annra mot Lulä i lördas!!
Ja börj fan bli oroli satan över ineffektiviten i Timrå IK.....
Bli dä int mål 5-3 i 3:e så gå dä åt helvete ikväll!!!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Öndulat: "Gårdagens meriter vinner inga nya segrar"

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer