Cobbel: det är bara fans av ett enda lag som skyller dåliga prestationer på att man är ”nertränade”. Har aldrig sett supportrar till något annat lag gnälla över det. Modern skröna.
{10774}: hur kan vi vara nertränade varje säsong men ändå inte peaka i slutet av säsongen? Så nertränade vi verkar vara i samma tidsrum varje år så ska vi ju vara hur bra som helst i slutet av grundserien och i slutspelet men då ser vi ännu mer ”nertränade” ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer