1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816913

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
{10774}: hur kan vi vara nertränade varje säsong men ändå inte peaka i slutet av säsongen? Så nertränade vi verkar vara i samma tidsrum varje år så ska vi ju vara hur bra som helst i slutet av grundserien och i slutspelet men då ser vi ännu mer ”nertränade” ut.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
OlliOlla: Första "hemvändarsäsongen" avslutade vi ju ruskigt starkt dock. Tog oss sedan upp på 5:e plats i sista omgången. Pressade Örebro i match 7. Så potentialen finns.

Det gäller dock att hela laget med tränarna i spetsen vrider på alla stenar och hittat rätt väg framåt. För potentialen finns i detta lag. Men det är rätt brådskande att få ut den nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer