1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2817200

Sv: Apropå nånting...
Jugge: Men sluta… ni har inte haft en enda svacka under hela denna säsong!
Nån enstaka dipp. Det räknas inte.
Kom igen efter 5,6 raka förluster eller mer.
Typiskt Brynäsare. 🙄

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha, sån svacka som Timrå är i för tillfället tror jag faktiskt inte Brynäs kommer komma i. 2 förluster i rad är max denna säsong. Självklart förutsatt att vi är hyfsat skadefria. Just nu är Djoos borta, som är värvad som toppback, men det märks inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.