Kulltorp: Ante kommer att åka ut med LHC i år tyvärr för Ante. Jag jublar att clubben äntligen åker ut :) Ratiie lär bli het på marknaden. Hoppas vi tar tillbaka honom om så sker då vi behöver en sniper
Zäta75: Jag är tudelad. LHC har riktigt sunkiga supportrar. Samtidigt är Linköping den enda matchen jag har kvar för att kunna se Timrå live under behörigt avstånd.
Närmast efter är HV på typ 2 timmar enkel resa.
Samtidigt förlorar vi ju alltid i Linköping. Så ja tudelad är ledordet. 😅🙈
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...