Men jag har en biljett till Freak Kitchen som spelar på Pustervik i Göteborg ikväll. Om nån där i närheten skulle vara sugen så har jag en gratisplåt över, sonen (som dömt hockey med Småland) kunde inte följa med.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Inget hockeyrelaterat här allls.
Men jag har en biljett till Freak Kitchen som spelar på Pustervik i Göteborg ikväll.
Om nån där i närheten skulle vara sugen så har jag en gratisplåt över, sonen (som dömt hockey med Småland) kunde inte följa med.