1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2822926

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-02-15
Kerstin_k: Jag hoppas och tror fortfarande att de har det i sig. Att de har 1-2 nivåer extra att ge när det verkligen gäller. Sista chansen med gänget typ och all in for Jokinen.

Men vi måste komma topp 6 direkt till kvartsfinal annars tror jag vi ryker i playin eller är för trötta och inte orkar stå emot i kvarten

Ge oss den säsong vi har längtat efter länge Timrå IK 🙏🏻

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-02-15
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.