Tror namngivningen av Emil Cederlund som 3 e målvakt är viktig.
Duktig ung målvakt, framtidslöfte. När juels kontrakt går ut tvivlar jag på att han skriver nytt eftersom han är så billig och Johanssons har väl ett väldigt långt kontrakt.
Så tror Cederlund efter nästa säsong är timrås målvakt tillsammans med Johansson.
Ett långskott men känns som Team Nubben/ Kapanen tänker så pass långsiktigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...