1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828694

Sv: Apropå nånting...
Andersson: okej, nu blir jag lite nervös, men det kanske är rätt val. Vi sitter ju inte på hela bilden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ikväll skulle jag satsa mina slantar på nerikarna…

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Juel måste få vila nån gång . Det är bättre JJ tar denna och Juel får FBK och Silly Lions