1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2831480

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Labban: Tycker det var synd att man Förpassade Lundmark ner till 4:e igen? Vad var tanken när han varit så bra ihop med Lander och Päjäärvi? Tycker han försvinner för mycket i 4:e kedjan. Och han har bra verktyg i att ständigt vilja ta sig in på kassen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: håller helt med! Lundmark ska inte spela i 4:e hand är för bra för det. Dessutom än sällsynt spelare som har tyngd o viljan att bryta sig in på mål. Underskattad och behövs för att väcka laget kan jag tycka.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Jag håller med. Lundmark borde lyfts upp en sån här match och spelat mer. Han kliver fram och räds inte som många andra spelare i laget gör.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...