{469}: håller helt med! Lundmark ska inte spela i 4:e hand är för bra för det. Dessutom än sällsynt spelare som har tyngd o viljan att bryta sig in på mål. Underskattad och behövs för att väcka laget kan jag tycka.
Joslan00: Tycker dessutom han visat hyffsat spelsinne, mer än han får kredd för. Om man jämför med Walli som mest är en "nord syd" spelare. Så tycker jag Lundmark verkar ha lättare att anpassa sig efter sin omgivning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...