Joslan00: Tycker dessutom han visat hyffsat spelsinne, mer än han får kredd för. Om man jämför med Walli som mest är en "nord syd" spelare. Så tycker jag Lundmark verkar ha lättare att anpassa sig efter sin omgivning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om man jämför med Walli som mest är en "nord syd" spelare. Så tycker jag Lundmark verkar ha lättare att anpassa sig efter sin omgivning.