Smokey: Ja, nu får de visa för fans och sponsorer de två kommande perioderna om de vill något med årets säsong eller om vi ska vaska vår största guldchans vi kanske någonsin får.
Kämpa för fan in på mål och ös in puckar på mål! Var först på puckarna, tackla ta fighter slagsmål etc gör något för att väcka laget och fansen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kämpa för fan in på mål och ös in puckar på mål! Var först på puckarna, tackla ta fighter slagsmål etc gör något för att väcka laget och fansen
FÖR FAN!!!