+ 9
Inlägg: 2834464
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Sista hemmatch i grundserien, mycket som står på spel. Då känner spelarna att det är läge att gå in med total avsaknad av matchvinnare mentalitet. Hälften inte intresserad av att ta i, andra hälften sitter kvar i omklädningsrummet.
Vi måste slitit ut isen kring sargerna, för nån annanstans var inte vårt puck innehav i period 2 och 3.
Bättring på lördag annars är topp 6 körd
Vi måste slitit ut isen kring sargerna, för nån annanstans var inte vårt puck innehav i period 2 och 3.
Bättring på lördag annars är topp 6 körd
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{10774}: Kul för Ante. Men för helvete. Otroligt oroväckande om vi inte kan vinna en sån här viktig match på hemmaplan i detta läge. Jag kan förstå att man har ”oflyt” och förlora vissa matcher där man borde vunnit. Men har man ambitioner på SM-guld så måste man vinna dessa matcher. Enorm skillnad att vara klar för kvartsfinal och jämfört med åttondelsfinal. Tror alla spelare håller med. Otroligt jävla dåligt att inte kunna göra mål på 60 min på hemmaplan mot Linköping. Jag är jätteglad för nytt kontrakt!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Tack timrå för att ni på egen hand räddat kvar pissklubben i shl ett år till 👌🫶 Dom enda 4 matcherna jag bryr mig en centimeter om per år. Jävla soplag, fittsport, kukätarköping
+ 6
Hartmanns backcheck på 0-1 och kroppsspråk bara skriker ”jag har just skrivit på evighetskontrakt”.