mikenomad: Jag nöjer mig så länge det inte presenteras nån förlängning med Eronen och Näkyvä. Blir så fallet så bör nån avgå. Om inte målet är att klara sig ifrån negativt kval framöver.
Näkyvä har säkert varit en jättebra back tidigare i karriären. Men känslan är att han inte svarat upp jättebra efter han kom tillbaks efter operationen sin. Han blir inte yngre heller precis.
Ord om Eronen är överflödiga. ( Tror nog folk börjar fatta vad jag menat med mitt malande om honom senaste åren)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...