1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2835306

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag nöjer mig så länge det inte presenteras nån förlängning med Eronen och Näkyvä. Blir så fallet så bör nån avgå. Om inte målet är att klara sig ifrån negativt kval framöver.

Näkyvä har säkert varit en jättebra back tidigare i karriären. Men känslan är att han inte svarat upp jättebra efter han kom tillbaks efter operationen sin. Han blir inte yngre heller precis.

Ord om Eronen är överflödiga.
( Tror nog folk börjar fatta vad jag menat med mitt malande om honom senaste åren)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Matchtråd någon?

Dags för derby igen, som helt plötsligt fick vikt av stora proportioner. Vi kan spela ned Modo till kval och dom kan spela bort oss från topp 6.

Idag får laget visa att vi är ett bra hockeylag igen och framförallt vill jag se vinnarskallar.

Giv oss frid och vinn.

Sv: Apropå nånting...
Det får gärna lossna för Rattie idag

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...