1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836079

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Karlsson74: Hade vi satt hälften av våra lägen hade det varit 3-3. Sen släpper vi ju till en jävla massa lägen men så äre kanske när man måste jaga ikapp 2 mål.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Svårt att hålla tron vid liv på detta gäng. Når Olli ut till spelarna ? En fråga jag har i mina tankar.
Vart är Dalles ledord?”den som ger upp nu kommer jag aldrig förlåta”?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Ahpl: Vi är överlägsna Modo. Men får inte in puckfan!

Sedan kommer Modo upp och vi får utvisning

4 pp Modo 0 sr Timrå

Helt jävla otroligt

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer