1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836095

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Svårt att hålla tron vid liv på detta gäng. Når Olli ut till spelarna ? En fråga jag har i mina tankar.
Vart är Dalles ledord?”den som ger upp nu kommer jag aldrig förlåta”?

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Nordlander har dömt en offside som inte skulle ha varit offside…

Men i övrigt kommer m0d0loiderna få naturainsätta en hel del ikväll efter matchen i dommaromkl…

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
FrOllik: är det bara jag som tycker att vi ser ut att vara helt utan ork . Känns som vi är efter i allt.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
FrOllik: är det nån jävla skit i laget som sänker oss?
2 säsonger i rad, 2 olika tränare.
Rykten om spelare som försvinner till höger och vänster.
Laget går ner sig efter att stundtals dominanta matcher.
Vad fan pågår i detta lag?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
FrOllik: dom behöver bygga om och inte förlita sig på Hållander och Dahlén som jag skrev för nån dag sen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer