Banal: Laget har sett trötta ut hela säsongen. Med en handfull dödsryck här och där ska tilläggas. 3 matcher kvar efter den här skiten, fan va gött och kunna släppa detta elände
Så jävla besviken på Lander denna säsong. Kapten... Fan kollar man matchavsnitten borde Svensson eller pääjärvi ha den rollen. Och för att inte tala om Dahlen, assisterande? Knäpptyst i omklädningsrummet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer