1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836706

Sv: Apropå nånting...
JonteD: bara kastar skit på honom..ingen annan...
Är du på riktigt eller spelar du full... Luktat på.korken?
Så vitt jag vet så har kritik riktats mot både JJ..
Eronen och övriga finnar på backen. ..senast i kväll fick lander sig en känga. .tränaren osv ..kan ha glömt nån....
Men du påstår alltså att det bara är Dahlen som.får kritik? Alltså hat.. skärp dig..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Har ju aldrig hänt att en viss person ur styrelsen fått utstå rätt obefogad och överdriven kritik..

Gentemot en ganska sansad och saklig kritik, som i allafall jag försökt hålla angående Dahlén.

Sv: Apropå nånting...
Den där s.k. vinnarmentaliteten som skulle komma med Jokkinen och genomsyra hela föreningen, alltså var fan är den? Sällan har väl uttryck som "tomma burkar skramlar mest", "mycket ord och liten verkstad" etc passat bättre

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer