Den där s.k. vinnarmentaliteten som skulle komma med Jokkinen och genomsyra hela föreningen, alltså var fan är den? Sällan har väl uttryck som "tomma burkar skramlar mest", "mycket ord och liten verkstad" etc passat bättre
mikenomad: Är så less o förbannad så det finns inte. Frågan är: Vem 17 kan ge nån form av vinnarmentalitet till denna förening?! FBK, Djurgården o några till andas vinnare genom åren… Timrå??? Förbannad är den dag då jag började älska denna klubb! Börja vinna för bövelen!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer