OlliOlla: Är säkert ensam. Men kan tänka mig Bernhardt om Modo åker ur. Då hade vi haft en PP back värt namnet. Kommer inte vara sämre defensivt än Näkyvä och Eronen i allafall.
+5 i plus/minus. Trots att han spelar i Modo som varit frikostiga defensivt mest hela säsongen.
Skulle vara intressant att se honom i ett mer defensivt strukturerat försvar.
Jag är så inåthlvete jävla tacksam att Timrå inte är med i nåt ångestfyllt kval i år. Kval är grymt! Hoppas MoDo klarar sig kvar. Västernorrland behöver mycket hockey! <3
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer