1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2841452

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: "tycker det är fel att ge Dahlén en given plats i PP."

Bästa poängplockare i PP i laget, 6:a i SHL, vad mer ska han göra för att förtjäna en plats i PP tycker du? 😂

Ibland så...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Men Jokinens filosofi är väl att man ska förtjäna sin plats. Och vi lever i nuet. Har varit dåligt i pp på slutet och Dahlén har inte levererat under en tid nu.

Tror det är farligt att nån ska ha en säker plats, konkurrens. Funkar det bättre med Wedin och Kapanen blir ju det bättre för laget.

Vi får köra med 5 forwards i första pp så är det löst. :)

Sv: Apropå nånting...
Synct: Hur kan Dahlén vara så kritiserad här inne? En Timrå-legend och en av ligans spetsigaste spelare?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer