Peja: För den svenska avundsjukan är starkare än vanligt i Timrå kort och gott. Om man lyckas för bra så ska man tryckas ner....
Edit: Även Ante försökte förra säsongen att få media och supportrar att fatta att han kan inte bära laget själv i SHL som han gjorde i HA men det verkar fan sitta långt inne.
Peja: En riktigt bra fråga. Några härinne verkar ha fastnat i det förflutna, han spelar inte i HA längre, det går inte att dominera som han gjorde där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer