1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842910

Sv: Apropå nånting...
{469}: Om både Malmö och Växjö vinner så får vi möta Växjö i semin. Då får vi även hemmaplansfördel! Inte så troligt, men man hade inte klagat! Dom enda lagen vi inte kan få möta i en eventuell semi är Luleå och Malmö. Men ja, jag tar vilket lag det än blir bara vi tar oss dit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Jokinen! Lever alltså utan sin familj i Sundsvall. Läste i någon tidning att han ibland i sin ensamhet funderar på varför han utsätter sig för detta läge?

Hoppas nu precis alla Tikare växlar upp inför sista rycket i årets SHL!

Hoppas att varenda spelare och supporter går på hörntänderna och ger precis allt för möjligheten att som etta slå målgångsnäven i SHL-kaklet!

Då behöver Olli inte fundera en enda sekund mer på frågeställningen åvan:)

Det jobbigaste blir väl då att fixa en stilig hockeyfrilla på statyn som ska resas till Jokinens ära;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer