Kulltorp: WC Wedda hattrick senast. Nu avgör han även ikväll. Kom ihåg vart ni läste det först :)
Tror att Hartmann kan bli en joker och även Kapanen fast inte joker utan han steppar upp rejält när det är slutspel. Två vinnarskallar av rang dessa två jag skriver om. Samt Lander, Hållander, Walli mfl.
Vill höra Timråklacken rejält ikväll det är jag övertygad om att vi får göra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror att Hartmann kan bli en joker och även Kapanen fast inte joker utan han steppar upp rejält när det är slutspel. Två vinnarskallar av rang dessa två jag skriver om. Samt Lander, Hållander, Walli mfl.
Vill höra Timråklacken rejält ikväll det är jag övertygad om att vi får göra.
Let the show begin!