Nu är jag väldigt hes efter att ha stått och skrikit och sjungit fram vårt älskade Timrå, så fruktansvärt nervöst men fyyyyyy va taket sprängdes på borta stå när 2-3 och 2-4 kom herregud så skönt!!!❤️🤍
Lakesi: ja Fyfan vilken kväll de blev idag rabbusling! Hartmanns 3-2 är inte skönare än lyytinens avgörande mot Örebro för 2 år sen men snudd på de. Vi ses på söndag då river vi hela spektaklet❤️🤍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer