Lakesi: ja Fyfan vilken kväll de blev idag rabbusling! Hartmanns 3-2 är inte skönare än lyytinens avgörande mot Örebro för 2 år sen men snudd på de. Vi ses på söndag då river vi hela spektaklet❤️🤍
Kryset: oofy ja du den karamellen är svårtoppad men nästan så denna slog den, och när vi skrek till alla ledsna Frölundaiter ”ska ni gå hem nu” så rös hela kroppen, ses på söndag rabbusling❤️🤍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...