Vidriga domare. Blundar för alla tveksamheter frölundajävlarna pysslar med. Tar seriens tveksammaste målvaktskontakt och åker runt som vesslor i jakt på att stötta fiskrensen. Dra åt helvete!
Smokey: De har tydligen bestämt sig att Fiskrenset ska vinna. Jag tror inte att jag någonsin sett så billiga utvisningar i en slutspelsserie tidigare. Så jävla svagt. Juel blev precis lika påkörda nyss men det gjorde tydligen inte ett smack.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer